4 Nisan 2011 Pazartesi

seniseviyorum-seninlesevişiyorum

aynen böyle işte..

onu seviyorum
gerçekten çok seviyorum
ve bu yüzden onunla sevişiyorum
onunla sevişmeyi seviyorum
kesinlikle eğlenceli
acayip eğlenceli bir çiftiz..yatakta daha bi eğlenceliyiz =)
kendisi sınava hazırlanıo
şu 1 haftadaır gündemde olan saçma sapan şeylerin konuşulduğu ygs var ya ..ha işte ona girdi
iyi de geçti  şimdi önünde lys ler var
eminim onlar da iyi geçecek ve yanıma gelecek :D

nese 1 haftalık bahar tatilim vardı neyseki bu tatil onun ygs sinden sonraydı.tatil olacağını öğrendiğimde hemen girdim nete baktım sütyenlere falan.."bi sınav hediyesi" vermek gerekiyo sonuçta :D
aslında sadece sütyen alacaktım ama dayanamadım sordum X'e başka bişe istiyo musun diye
X de "takım alsana" dedi kafama yattı hoşuma da gitti :D baktım netten bayaı birşeye sonra beğendiğim birkaç tanesini bulmak için avm lere gittim bayaı bir gezdim ama gezdiğime değdi
süper 2 tane takım aldım
biri kırmızı
diğer pembe
alır almaz hemen aradım X i
cuma geliyorum pazartesiye hazırla kendini diye :D
haftasonunu ailemle geçirdim kahvaltı falan
nese bugün oldu
kalktım hemen kuaföre..
bir güzel ağda yaptırdım baştan sona
bir de fön çektirdim
sonra eve gidip bi duş aldım
duşta mastürbasyon yapmamak için kendimi zor tuttum yemin ederim :D
nese sonra atladım otobüse doğru X in evine
daha kapıdan girer girmez beni bi öpüşü bana bi sarılışı var görmeniz lazım..çok özlemişim X i
belli ki o da beni bayaı özlemiş.."acaba yatakta da özlemiş midir" diye sordum kendi kendime..
daha odasına girer girmez beni yatağa atınca sorduğum sorunun cevabını almış oldum :D
uzun uzun öpüştük..
dudaklarımız dillerimiz birbirne karıştırdı..
uzun uzun emdim dilini
eli boş durmuyordubir eliyle sırtımı okşarken diğeri pantolonumdan içeri sızmıştı bile..
normalde 2miz de ön sevişmeyi çok severiz olabildiğince uzun tutarız ama dayanamadık :d
hemen t-shirtümü çıkardı fırlattı
yeni aldığım pembe takımı görünce çok şaşırdı
hoşuna gittiği her halinden belliydi
yarım sütyen üst kısmı yok alttan destekli gibi duruyo..daha bi sexi gösteriyordu beni
anında cevap verdim,hemen tişörtünü çıkardım
ve çok sevdiği şeyi yapmaya başladım
göğüs uçlarını yaladım
hızlı dil darbeleri
emmeler..
çok güzel inliyordu
o inledikçe daha da  daha da yapıyordum..
sonra geçtim karşısına çıkardım pantolonomu..
külodu görünceki yüzü süperdi..
hemen arkamı döndüm
işte o an bitti
kalçalarıma tam oturan bir kilot..


devam edeceğim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder